Monday, October 21, 2013

you are my soul sister too. ♥



dari kecik sama2.
kau sanggup p tadika time 4 tahun sbb nk ikut aku.
kau sanggup naik drjah satu awal sbb nak ikut aku.
wpun aku tak tahu kau sanggup ke tak,tp kau sek men pon sama dgn aku.
naseb baik kau xikut aku p matrik and universiti. hahaha. 
but i will love it if u're here with me. 
and lastly, i just love you my sister,bestfriend and love! ahakkks! 
although hakikatnya aku selalu kena buli dengan kau. T_T 



satu-satunya insan yang sanggup pillow talk sampai jam 4 pagi bersama. 
dari dulu lagi. 
moga sampai bila-bila.


semoga dipanjangkan umor,murah rezeki,dirahmati Allah sentiasa.
aku doakan kau dikurniakan iman yg benar, hati yg khusyuk, ilmu yg bermanfaat, 
kesihatan yg elok, kecerdikan yg tinggi, rezeki yg byk lagi halal,
 serta kejayaan yg besar dunia akhirat.
semoga dapat jodoh yg baik and dpt kawen on time! hikhik. n_n'
semoga dipermudahkan urusan dunia akhirat!

happy 22nd born day FIR! 


lets stay strong together.
let's be solehah daughter for ibu and arwah ayah. 
let's be a better person to achieve jannah. 



p/s : masih tertanya-tanya kau suka giraffe ke cat sebenarnya?






4 comments:

afrh. said...

Huuu thanks Tiqqq ♥
Terharu sikit kau spend time utk post ni even tgh busy dgn journals segala
Lebiuuu :*


Hahaha giraffe laa ;p

afrh. said...

And gambar tuu gemoks -___-'

tiqa ab said...

everything for you!

lebiuuu too! ♥

naseb baik btol girrafe.

tiqa ab said...

tp tu paling latest. n_n