Tuesday, February 12, 2013

basikal tua

 
today,after a long time.
saya berbasikal!
pakai basikal tok!
basikal tu tok dok bawak p masjid bagai.
mujur tak pecah tayarnya. haha.
dok tengok asna (kezen umur 11 tahun) bawak basikal tok sana sini.
rasa gian pulak!
and I act not as my age. =.,=
mula2,naik sorg. time tu kezen kecik2 pon dok kejar.
asna, tini (6tahun) and adik (13tahun).
hahaha. sesungguhnya aku tak sedar diri.
lepas tu keri asna. keri??? aku sebut mcm tu. tak tau eja mcm mana. :P
then,taufiq,my bro (19 tahun) pon teringin.
mula2,dia bawak adik.
lepas tu,aku minta dia bawak aku.
and he was okay with it. (terperanjat sebenarnya!)
nak naik bukit tu nmpk la azab dia.
yelaaa. cuti. my weight gain la. hahaha!
then,okay dah. separuh jln dh xlarat.
and i asked to cycle and he handled.
and its FUN!
 
 
#rindu zaman kecik2. bawak basikal laju2. pastu terjatuh. handle smpai terpusing. lepas tu ade brothers helped me. haha! MOTIF????
 
 




No comments: