Saturday, December 4, 2010

penghapus dosa!:(

selalunya bile kite sakit mesti org kate "tape,ley kurangkan dosa,"
insyaAllah ade kebenarannye tu.
aku sedang menghadapi saat kesakitan tu.
2 in 1. sakit telinga and bibir.
bibir sbb tergigit terjadilah ulser. telinga? selalu sgt korek! hahahah.
sakit telinga ni buat aku xley bkak mulut besar2. dh la ulser. mmg sedikit sebanyak effect terhadap proses makan aku! :(
tapi aku terima kalau ley hapus dosa! amin!:)



gambar hiasan! heheheh:)


get well soon my ears and lip!<3


4 comments:

Unknown said...

mimi pulak skit kepala nih.. :(

cikdot said...

hahaha. tak bole bla la yang skit telinga sebab korek telinga. :D

miranadia said...

aku lpa nak ckap nice blog!!tahniah!!
agak la kan dot x bleh blah sbb korek telinga..
weh tikah aku pown br ja lps skit gi2..x tahan...sgt sakit..

tiqa ab said...

along: byk kali dh along kate tahniah! ahhaha..thnx along!<3
korg tol la ak sakit sbb salu sgt korek r..mmg ak penah tgk dlm tv,die kate klu salu sgt korek akn saket! hehehhe:)