Monday, December 6, 2010

what am i doing?

bosan ke dudok rumah? not actually. for me la! sbb rumahku syurgaku! hahahah. poooyyyoosss!
sbb aku boleh buat ape aku suka!! wahahahahhaha (gelak kejam!)

nak tau aku wat pe?? addicted to game laaaa..:)
giler kaann.. aku maen game ni since ak blk stdy week aritu lagi! bapak die,actually dh abes dh levelnye tp restart again sbb ssssggggtttt SUKE!!!
HAHAHHAHAHAHA..;)
meh nak citer pasal game ni! hahhaha. semangat!




nama game ni ranch rush. kite kan tnm mcm2. tiap mggu ade level die. mesti ade bnda baru. dh tanam kna anta. pastu kena bela binatang as lembu,ostrich,biri2. kite kna tanam bunga,jagung,gandum,anggur,labu and tomato. die ade mention la die nk berapa untuk hari tu. binatang tu sumer kena bg makan. pastu ade sayuran tu kna anta kat mesin. cth tomato tuk wat sos. anggur kena wat jem. susu lembu nk wat cheese. madu pun tuk wat jem. byk lagi laaa.. hehehhe.. best kot! addict gler. sbb die ade time die. so kna cpt2. kebas2 tgn aku pgg mouse. leka ah men game ni. sedar2 dh berjam2 kite dok ats kerusi. sakit pinggang2 ni.. hahahha..:)

hehhehe.. sekian!:)

5 comments:

cikdot said...

ni bukan mcm aisyah maen tu ke? haha

*unfortunately aku x ske maen game. :p

tiqa ab said...

aku xsure ah mcm aisyah men ke x. hahahah. best weh! dh start men ko tau la..:)

afrh. said...

zzzzzzzzzzzzzz...cz aku x reti main. *___*

Unknown said...

mimi main game yg jual2 burger tu.. besh! :D

tiqa ab said...

afirah: ko mmg! arp dok umah je!:p
mimi: mcm best je. jual2 burger???