Monday, December 27, 2010

sudah tamat.

ape yang tamat?
cuti semester pertama laaa.. dh la sekejap je usm ni cuti. blk awal plak. :(
kalau ade org yg rajin selepas cuti sebulan,mmg aku kasi tabik spring ah!
ehmmm. esok start new class. new subjek. haiiihhh.
  1. analytical chemistry
  2. general physics. will be a scary subject
  3. food chemistry
  4. nutrition
  5. english
  6. malay languange
  7. hubungan etnik
cuti sebulan mane cukup. ko nk bape lame atiqah?
cuti ini mcm2 aku buat. mcm2 la sgt.

  1. menonton tv. mmg standard bg aku. sbb suke. tp citer ape?
  • putera katak. hoho
  • seribu kali cinta :)
  • qasidah buat laila
  • criminal mind
  • ahmad durrah
  • greek
  • and pelbagai lagi...
2. menghabiskan 2 buah setengah novel. betol ke ayat ni?
  • sweet sour
  • warna
  • suka saya ya? suka saya tidak. half baru
3. berinternetlah. facebook. blog. formspring. twitter. follow me ok?

4. games sebentar. ranch rush.

5. melayan sikenet 2org ini. i'm gonna to miss both of u.

gambar lame. malas nk upload yg baru! hehehhe

6. hang out bersama-sama
  • achik and adik. rapunzel di mid valley


  • samirah safwan zubir. membeli belah di times square :)
  • sheda ahmad. narnia di mid valley.
7. sedikit sebanyak membantu ibu. yeke? huhuhu
harap2lah aku ade mmbantu!

macam tu lah aktiviti2 yg sihat dan kurang sihat. huhuhu. i'm gonna miss everybody. lebih2 lagi aku yang paling jauh nun di oversea ni. heheheh. 
wish me lark in continue my journey on second sem! takoottt! :(
gudlark all! all the best! :) 

3 comments:

miranadia said...

tarmizi comeiii la....
gud luck tiqa sem 2 nh
jgn lupa ssehhh nakpulun tahapbabun,,,
u can do it..
nice song:)

miranadia said...

ang pny subjek mcm bes...
huaaaaaa....
slamat bukak bku bru...

izzati radhiah said...

stdy elok2 ea..jgn nakal2 ddk jauh2 tu..hehehe